Ciyin məşqinin 4 əsas qaydası

 

1-ci qayda

Əgər qollarınız uzundursa, jimləri unudun. Qollarınız nə qədər uzundursa, o qədər də uzun məsafəyə çəkini aparmaq lazım olur. Bu isə o deməkdir ki, eyni çəkini qaldırmaq üçün qolları sizinkilərdən gödək olan “bəxtəvərlərlə” müqayisədə sizə daha çox səy göstərmək lazım olacaq.

Ardını oxu...

Uzanaraq jimdə nəticəni qaldırmaq üçün 20 məsləhət

1. Çiyinləri arxaya çəkin!

Jim zamanı kürəklər bir-birinə yaxınlaşdırılmalıdırlar. İlk öncə qurğusuz məşq edin, düz durun və qollarınızla divara dirənin. Bir addım geri atın. Dizlərinizi qatlamayın, belinizi düz saxlayın. Qollar da düz durmalıdırlar. Bu ilkin vəziyyətdir. Son vəziyyətə keçmək üçün çiyinlərinizi arxaya çəkin və qollarınızı düz saxlayaraq (dirsəkləri qatlamayın) kürəklərinizi mümkün qədər bir-birinə yaxınlaşdırın. Bu çalışma üzərində gündə 5 dəqiqə olmaqla bir neçə gün və ya həftə işləyin. Bu yolla siz yalnız uzanmış vəziyyətdə jim nəticələrinizi artırmayacaqsınız, həm də zədə almaq riskini də azaldacaqsınız.

Ardını oxu...

Kürək əzələləri üçün 10 ən yaxşı məşq hərəkəti

Diqqətinizə, enli və möhkəm kürəyə sahib olmaq üçün ən yaxşı 10 məşq çalışması siyahısını təqdim edirik.

Bu məşq çalışmalarının əhəmiyyətlilik dərəcəsinə görə hansı yer tutması atlet üçün mütləq rol oynamır, lakin siyahının aşağısında kürək əzələ qruplarının məşq etdirilməsi üçün ən effektiv çalışmalar yerləşdirilib. Məşqlərin yerinə yetirilmə ardıcıllığı adətən köməkçi əzələlərin sabitləşmə tələbləri ilə müəyyən olunur. Əzələ qruplarını spesifik qaydada məşq etdirə bilən məhdud (izolyasiyalı) məşqləri treninqin sonunda yerinə yetirmək tövsiyə olunur.

Ardını oxu...

Düzgün məşqin 10 sirri

1. Güc məşqlərinə yalnız əzələlərinizin açılmasına və qızışdırılmasına yönəlmiş hərəkətlərdən sonra başlayın. Ağır çəki ilə məşq etdikdə düzgün yerinə yetirilmə texnikasına əməl etməyə və fikrinizi söhbətlərə və zarafatlara yayındımayaraq yalnız bu məşqdə cəmləməyə çalışın.

Ardını oxu...

Qolların əzələ kütləsini artırmağın 8 qaydası

İri qol əzələləri məşq etdirmək istəyirsiniz? Bu buraxılışda biz qolların əzələ kütləsini artırmağın 8 qaydası haqqında danışacağıq. Onlara riayət edərək siz mütləq müvəffəqiyyət qazanacaqsınız. Mən buna zəmanət verirəm.

Ardını oxu...

Hansı əzələləri birlikdə məşq etdirmək lazımdır?

Hal-hazırda kulturizmdə split sistemi çox geniş yayılmışdır. Onun mahiyyəti ondan ibarətdir ki, məşq zamanı 2-3 əzələ məşq etdirilir. Burada əzələlərin düzgün kombinasiyası çox önəmlidir. Lakin bu haqda fikirlər müxtəlifdir. Bəzi mütəxəssislər hesab edirlər ki, böyük əzələ qrupları ilə onu dəstəkləyən kiçik əzələ birlikdə daha yaxşı vəhdət təşkil edirlər. Məsələn, sinə əzələləri ilə triseps. Bu zaman əsas yüklənmə böyük əzələ qrupuna düşməlidir.

Ardını oxu...

3 -dən səhifə 10

 

Go to top