Trenajor zalında yeni başlayanların əsas 5 səhvi

Səhv 1: Məşq planının olmaması

Bugünkü gündə ən böyük və ən geniş yayılmış səhvdir! Çox adam idman zalına istənilən gün, istədikləri vaxt və hətta hər gün gəlirlər və hər hansı bir konkret məqsəd və ya plan olmadan həmin gün istədikləri məşq hərəkətlərini yerinə yetirirlər. Müvəfəqiyyətli insanların həmişə planı olur!

Ardını oxu...

Məşqdən sonra əzələləri bərpa etməyin 8 üsulu

Siz yenicə məşqi yekunlaşdırmısınız və əzələlərin gərginliyini və yorğunluğunu hiss edirsiniz. Siz məşqdən razısınız və tez bir vaxtda nəticə gözləyirsiniz. Lakin hər kəz bilmir ki, fiziki yüklənmələrdən maksimum effekt almaq üçün onlardan sonra əzələləri maksimum şəkildə boşaltmaq lazımdır ki, onlar növbəti məşqədək bərpa olunsun.

Biz sizə sizin əzələlərinizin tam boşalması və bərpası üçün 8 üsul təklif edirik. Uyğun olanını seçin!

Ardını oxu...

İdman zalı üçün əsas sirlərin TOP-10-luğu

1. Böyük dördlük qaydasını unutma

Cəmi dörd məşq hərəkəti – oturub-durma, tirdə dartınma, uzanmış vəziyyətdə jim və oturmuş vəziyyətdə jim – istənilən effektiv güc məşqlərinin əsasını təşkil edir.

Ardını oxu...

Əzələlərin artırmağın 10 üsulu

Trenajor zalında və ondan kənar bir sıra sadə qaydalara riayət edin – və uğur sizinlə olacaqdır.

1. Daha çox yeyin.

Hamı bilir ki, arıqlamaq üçün – daha az yemək lazımdır. Əzələ kütləsinin yığımı zamanı vəziyyət bunun tam əksidir – daha çox yemək lazımdır. Lakin sual yaranır – nə qədər çox? Yaxşı nəticələr üçün günə 500 kalori əlavə etmək kifayətdir. Məhsulların üzərindəki etiketləri oxuyun – və Siz asanlıqla anlayacaqsınız ki, sizi əlavə kalorilərlə nə təmin edə bilər. Çalışın ki, qidanın tərkibində daha çox mürəkkəb karbohidratlar və zülallar olsun yağlar isə az olsun.

Ardını oxu...

Triseps məşqində əsas 5 səhv

Üçbaşlı əzələnin(trisepsin) treninqi zamanı idman zallarında məşğul olanlar tərəfindən ən geniş yayılmış səhvlər.

1. Dirsəklərin yanlış vəziyyəti

Ardını oxu...

Çəki itirmədən piyləri yandırmağın 7 üsulu

Əzələlərinizdə itki olmadan artıq piy yığınlarından azad olma qabiliyyəti sizin pəhrizinizdən və məşq rejiminizdən asılıdır. Peşəkar bodibilderdən olan bu yoxlanılmış metodikalara riayət edərək piyləri yandırın və əzələ kütləsini qoruyub saxlayın.

Ardını oxu...

4 -dən səhifə 9

 

Go to top