İdman zalı üçün əsas sirlərin TOP-10-luğu

1. Böyük dördlük qaydasını unutma

Cəmi dörd məşq hərəkəti – oturub-durma, tirdə dartınma, uzanmış vəziyyətdə jim və oturmuş vəziyyətdə jim – istənilən effektiv güc məşqlərinin əsasını təşkil edir.

Ardını oxu...

Əzələlərin artırmağın 10 üsulu

Trenajor zalında və ondan kənar bir sıra sadə qaydalara riayət edin – və uğur sizinlə olacaqdır.

1. Daha çox yeyin.

Hamı bilir ki, arıqlamaq üçün – daha az yemək lazımdır. Əzələ kütləsinin yığımı zamanı vəziyyət bunun tam əksidir – daha çox yemək lazımdır. Lakin sual yaranır – nə qədər çox? Yaxşı nəticələr üçün günə 500 kalori əlavə etmək kifayətdir. Məhsulların üzərindəki etiketləri oxuyun – və Siz asanlıqla anlayacaqsınız ki, sizi əlavə kalorilərlə nə təmin edə bilər. Çalışın ki, qidanın tərkibində daha çox mürəkkəb karbohidratlar və zülallar olsun yağlar isə az olsun.

Ardını oxu...

Triseps məşqində əsas 5 səhv

Üçbaşlı əzələnin(trisepsin) treninqi zamanı idman zallarında məşğul olanlar tərəfindən ən geniş yayılmış səhvlər.

1. Dirsəklərin yanlış vəziyyəti

Ardını oxu...

Çəki itirmədən piyləri yandırmağın 7 üsulu

Əzələlərinizdə itki olmadan artıq piy yığınlarından azad olma qabiliyyəti sizin pəhrizinizdən və məşq rejiminizdən asılıdır. Peşəkar bodibilderdən olan bu yoxlanılmış metodikalara riayət edərək piyləri yandırın və əzələ kütləsini qoruyub saxlayın.

Ardını oxu...

Pis məşqçi: 9 əlamət

1. MƏŞQÇİ ÖZÜNDƏN HƏDDİNDƏN ARTIQ RAZIDIR 

O iddia edir ki, onun istənilən məsələnin öhdəsindən gəlmək üçün kifayət qədər bilikləri və təcrübəsi var. Ola bilsin ki, şəxsənsənin sağlamlıqla bağlı ciddi problemlərin olmasın, lakin əgər məşqçi ürək fəaliyyətində, onurğada və ya endokrin sistemdəciddi pozuntular olan insanları məşq etdirməyə asanlıqla razılaşırsa, bir az düşünmək lazımdır. Fərdi treninqə bu cür etinasız yanaşma olduqda insanın çətinliyini yüngülləşdirməkdən ona zərər vermək daha asandır. 

Ardını oxu...

İdeal məşqin 10 qanunu

1. Qızışma hərəkətləri – ilk növbədədir

Əgər ciddi iş çəkisi ilə işləməyi planlaşdırırsansa, qızışma hərəkətlərindən başla, əks halda özünə zərər verəcəksən. Eyni zamanda anlamaq lazımdır ki, nə qədər gücün artarsa, o qədər də çox qızışma yanaşmaları lazımdır.

Ardını oxu...

5 -dən səhifə 10

 

Go to top