Məşqdən sonra əzələ ağrısını azaltmağın 7 üsulu

Məşqdən sonra əzələlərdə diskomfort və ağrılarla hamı qarşılaşır – həm həvəskar idmançılar, həm də peşəkarlar. Bəzilərinə bu hisslər həzz gətirir (demək, tam gücü ilə məşq etmişdir), digərlərini isə məşq sevinclərindən məhrum edirlər. Ən çox əzələ ağrılarına məşqlərdə böyük fasilələrə yol verənlər və yeni başlayanlar məruzdurlar.

Hansı üsullar əzələ ağrılarını azaltmağa və aradan qaldırmağa kömək edir?

Ardını oxu...

Turnik. 7 peşəkar tövsiyə

Turnikdə necə düzgün şəkildə dartınmaq olar? Turnik vasitəsi ilə sinə əzələlərini necə düzgün inkişaf etdirmək olar? Turnikin köməyi ilə necə boy artırmaq olar?

Ardını oxu...

Jim: 4 səhv, hansıları ki etmək olmaz

Yerdən jim hərəkəti geniş və nəzarətsiz şəkildə yayılmasına görə bir çoxları səhvlərə yol verirlər, hansılar ki, tək jimlərin effektivliyini azaltmırlar, həm də sağlamlığa zərər verə bilərlər.

Ardını oxu...

Qarın əzələləri(press) kubiklərini necə məşq etdirmək olar. 7 vacib fakt

0. Qarın əzələləri kubikləri hər bir insanda var, lakin onlar adətən piy qatı altında gizlənirlər.

Sıfır rəqəmi altında, bir əsas kimi təkrar etmək lazımdır ki: qarın əzələləri kubikləri hər bir insanda var, hətta az məşq etmiş insanda belə — sadəcə ona görə ki, əzələlər belə qurulublar. Lakin kubiklər yalnız orqanizmdə müəyyən dərəcədə piyin az faiz nisbəti olduqda görünürlər. Əlbəttə ki, qarının zahiri görünüşü qarın əzələlərinin nə dərəcədə inkişaf etməsindən asılıdır.

Ardını oxu...

Əzələ kütləsini necə artırmaq olar: 7 sirr

Sirr №1: Ən yaxşı məşq hərəkəti – sizin bədəninizin hələ öyrəşmədiyidir.

Vaxt keçdikcə sizin bədəniniz etdiyiniz istənilən məşq hərəkətinə öyrəşir. Və trenajor zalına nə qədər davamlı getsəniz, o qədər də tez yeni məşq hərəkətinə öyrəşmə baş verir. Məhz buna görə öz məşq hərəkətlərini maksimum dərəcədə müxtəlifləşdirmək lazımdır. Bunun üçün həm məşq hərəkətlərinin özlərini, həm də yanaşmaların, təkrarların sayını və yanaşmalar arasındakı fasilələrin müddətini dəyişdirin. Belə sizin bədəninizdə öyrəşmə baş verməyəcdir və yüklənmədən daha effektiv faydalanacaqdır.

Ardını oxu...

6 dəfə Mr. Olympia Dorian Yates-dan 6 "olmaz”

1. Eyni çəkilərlə ürəksiz məşq etmək olmaz. Çəkiləri daim artırmaq lazımdır ki, məşq hərəkətlərinin intensivliyi artsın.

2. Yanaşmalarda mexaniki olaraq eyni sayda təkrarlar etmək olmaz. Elə çəki əlavə edin ki, sonuncu təkrarı böyük çətinliklə edə biləsiniz. Hər bir set əzələlərin imtina etməsinə gətirib çıxarmalıdır. Əgər siz tam köklənə bilmisinizsə və bir yanaşmada 15 və daha çox təkrar etməyə müvəffəq olmusunuzsa, demək, çəkini düz seçməmisiniz. Əzələ kütləsinin artımını 8-10 təkrar təmin edir.

Ardını oxu...

5 -dən səhifə 8

 

Go to top