Əzələlərin asimmetriyası (qeyri-bərabərliyi): onu necə düzəltmək olar?

 Trenajor zallarında məşq edən insanların əksəriyyəti hiss etməyə başlayırlar ki, bədənin sol və sağ hissələrinin cüt skelet əzələləri bir az fərqlənə bilərlər. Əslində əzələlərin asimmetriyası demək olar ki, hər bir insanda mövcuddur. Əzələlərin asimmetriyasını düzəltmək mümkündürmü? Əgər mümkündürsə, bunu necə etmək olar? Birazdan bu məqalədə oxuyun.

Ardını oxu...

Deadlift (Cəkinin yerdən qaldırılması) hərəkətinin 7 variantı

Deadlift - Çəkinin yerdən qaldırılması hərəkəti(stanovaya tyaqa) — bədənin ümumi əzələ kütləsinin artımı baxımından ən nəticə etibarilə səmərəli məşq hərəkətlərindən biridir. O orqanizmin hormonal sekresiyasına, xüsusən də, testosteron və boy hormonunun hasilatına güclü təkan verir. Buna görə də məşq proqramına çəkinin yerdən qaldırılması

Ardını oxu...

Əzələ kütləsini artıran 7 ən yaxşı məşq hərəkəti

Məşqlər yanaşmaların və məşq hərəkətlərinin geniş bir kompleksindən ibarət olur. Treninqin müəyyən bir məqsəd və maksimum şəkildə effektiv alətlərin istifadəsi olmadan qurulması – vaxt itkisindən başqa bir şey deyildir. Əgər siz ən qısa müddətdə gücünüzü inkişaf etdirmək və əzələ həcminizi böyütmək istəyirsinizsə, o zaman siz ən yaxşı məşq hərəkətlərindən istifadə etməlisiniz.

Ardını oxu...

Böyük həcmli bisepslərin inkişaf etdirilməsi üçün 5 fənd

1. Qrifin qalınlığını və tutmanın enliyini dəyişdirin.

Sirr deyil ki, məhz qrifin qalınlığı sizin bazu önülərinizin və bisepslərinizin iş zamanı, məsələn, biseps üçün əyilmə hərəkətlərinin edildiyi zaman aldığı yüklənməni kökündən dəyişməyə qadirdir. Ondan başqa Sizin tutmanızın enliyi də böyük önəmə malikdir.

Ardını oxu...

Geri qalan əzələlərlə işləməyin 10 qaydası

Əgər zəif əzələ qrupunun üzərində işləmək və ya ümumiyyətlə əvvələr üzərində heç vaxt işləmədiyiniz əzələni inkişaf etdirmək istəyirsinizsə bir çox amilləri nəzərə almaq lazımdır. Gəlin bütün bu amilləri aşağıda sərbəst ardıcıllıqla sadalamağa çalışaq:

1. Istənilən çalışma zamanı əsas diqqəti əzələnin eksentrik yığımına yetirin.

Ardını oxu...

Əzələ kütləsinin artımında durğunluğun 11 səbəbi

 

Gec-tez bütün idmançılar əzələ kütləsinin artımında durğunluqla üzləşir. İdmançı hər hansı bir çəkinin öhdəsindən gələ bilmədikdə idman platosundan danışırlar. Belə bir plato həmçinin əzələ kütləsinin yığımı zamanı da mövcuddur. Aşağıda irəliləyişin olmamasının ən yayılmış səbəbləri göstərilib:

Ardını oxu...

8 -dən səhifə 10

 

Go to top