Əzələ kütləsini artıran 7 ən yaxşı məşq hərəkəti

Məşqlər yanaşmaların və məşq hərəkətlərinin geniş bir kompleksindən ibarət olur. Treninqin müəyyən bir məqsəd və maksimum şəkildə effektiv alətlərin istifadəsi olmadan qurulması – vaxt itkisindən başqa bir şey deyildir. Əgər siz ən qısa müddətdə gücünüzü inkişaf etdirmək və əzələ həcminizi böyütmək istəyirsinizsə, o zaman siz ən yaxşı məşq hərəkətlərindən istifadə etməlisiniz.

Ardını oxu...

Böyük həcmli bisepslərin inkişaf etdirilməsi üçün 5 fənd

1. Qrifin qalınlığını və tutmanın enliyini dəyişdirin.

Sirr deyil ki, məhz qrifin qalınlığı sizin bazu önülərinizin və bisepslərinizin iş zamanı, məsələn, biseps üçün əyilmə hərəkətlərinin edildiyi zaman aldığı yüklənməni kökündən dəyişməyə qadirdir. Ondan başqa Sizin tutmanızın enliyi də böyük önəmə malikdir.

Ardını oxu...

Geri qalan əzələlərlə işləməyin 10 qaydası

Əgər zəif əzələ qrupunun üzərində işləmək və ya ümumiyyətlə əvvələr üzərində heç vaxt işləmədiyiniz əzələni inkişaf etdirmək istəyirsinizsə bir çox amilləri nəzərə almaq lazımdır. Gəlin bütün bu amilləri aşağıda sərbəst ardıcıllıqla sadalamağa çalışaq:

1. Istənilən çalışma zamanı əsas diqqəti əzələnin eksentrik yığımına yetirin.

Ardını oxu...

Əzələ kütləsinin artımında durğunluğun 11 səbəbi

 

Gec-tez bütün idmançılar əzələ kütləsinin artımında durğunluqla üzləşir. İdmançı hər hansı bir çəkinin öhdəsindən gələ bilmədikdə idman platosundan danışırlar. Belə bir plato həmçinin əzələ kütləsinin yığımı zamanı da mövcuddur. Aşağıda irəliləyişin olmamasının ən yayılmış səbəbləri göstərilib:

Ardını oxu...

Bodibildinq məşqlərinin əsas 7 prinsipi - məsləhətlər

 

1.    Diqqəti baza hərəkətlərdə cəmləşdirin.
Baza hərəkətlər- bu sizin bədənizin böyük qism əzələlərinin hərəkətdə olduğu hərəkətlərdir. Ən mühüm hərəkətlər ştanqla otutub-durma, yerdən qaldırma və ştanqla jimdir. Baza hərəkətləri təcrid edən hərəkətlərdən daha cox iş görür və trenajor zalında 90 % nəticə verir.

Ardını oxu...

Bisepslərin effektiv işlənməsi üçün 10 məsləhət

1. Qol bükülmələrində ağır qantellərlə çitinqləmək lazım deyil! Bu həm beldə ağrılar və hətta fəqərələrarası qrıja ilə nəticələnə bilər. Maksimal nəticələr əldə etmək üçün düzgün formada hərkətlərin yerinə yetirilməsinə üstünlük verilir. Arnoldun köhnə filmlərdən olan çitinqini təkrar etmək lazım deyil – onun təbiətdən olan güclü əlləri var. Əgər siz böyük bisepslər istəyirsinizsə, əllərin ağır şəkildə citinqlə bükülməsindən kənar qaçın və siz bununla özünüzü zədələrdən sığortalayar, əzələ artımı üçün düzgün stimul verəcəksiniz.

Ardını oxu...

8 -dən səhifə 9

 

Go to top