Geri qalan əzələlərlə işləməyin 10 qaydası

Əgər zəif əzələ qrupunun üzərində işləmək və ya ümumiyyətlə əvvələr üzərində heç vaxt işləmədiyiniz əzələni inkişaf etdirmək istəyirsinizsə bir çox amilləri nəzərə almaq lazımdır. Gəlin bütün bu amilləri aşağıda sərbəst ardıcıllıqla sadalamağa çalışaq:

1. Istənilən çalışma zamanı əsas diqqəti əzələnin eksentrik yığımına yetirin.

Ardını oxu...

Əzələ kütləsinin artımında durğunluğun 11 səbəbi

 

Gec-tez bütün idmançılar əzələ kütləsinin artımında durğunluqla üzləşir. İdmançı hər hansı bir çəkinin öhdəsindən gələ bilmədikdə idman platosundan danışırlar. Belə bir plato həmçinin əzələ kütləsinin yığımı zamanı da mövcuddur. Aşağıda irəliləyişin olmamasının ən yayılmış səbəbləri göstərilib:

Ardını oxu...

Bodibildinq məşqlərinin əsas 7 prinsipi - məsləhətlər

 

1.    Diqqəti baza hərəkətlərdə cəmləşdirin.
Baza hərəkətlər- bu sizin bədənizin böyük qism əzələlərinin hərəkətdə olduğu hərəkətlərdir. Ən mühüm hərəkətlər ştanqla otutub-durma, yerdən qaldırma və ştanqla jimdir. Baza hərəkətləri təcrid edən hərəkətlərdən daha cox iş görür və trenajor zalında 90 % nəticə verir.

Ardını oxu...

Bisepslərin effektiv işlənməsi üçün 10 məsləhət

1. Qol bükülmələrində ağır qantellərlə çitinqləmək lazım deyil! Bu həm beldə ağrılar və hətta fəqərələrarası qrıja ilə nəticələnə bilər. Maksimal nəticələr əldə etmək üçün düzgün formada hərkətlərin yerinə yetirilməsinə üstünlük verilir. Arnoldun köhnə filmlərdən olan çitinqini təkrar etmək lazım deyil – onun təbiətdən olan güclü əlləri var. Əgər siz böyük bisepslər istəyirsinizsə, əllərin ağır şəkildə citinqlə bükülməsindən kənar qaçın və siz bununla özünüzü zədələrdən sığortalayar, əzələ artımı üçün düzgün stimul verəcəksiniz.

Ardını oxu...

Pressin yığılmasında buraxılan 5 səhv

Növbəti amerikan döyüş filmində görəndəki igid qəhrəman həmişə və hər yerdə öz yastı və relyefli qarnını nümayiş etdirir, hamıda təbii olaraq o qəhrəmana oxşamaq istəyi yaranır.

Ardını oxu...

Jimdə 7 ən pis səhv.

Sinədən qaldırma (jim), güclü bədənin qurulması üçün ştanqla yerinə yetirilən ən yaxşı və effektiv hərəkətlərdən biridir. Bir çoxları hesab edir ki,  jim ancaq bədənin üst hissəsini inkişaf etdirir, lakin o da sirr deyil ki, bəzi texniki nyüanslara riayyət etdikdə həmin hərəkət bütün bədənə möhkəm statistik yükləmə verir.

Ardını oxu...

8 -dən səhifə 9

 

Go to top