Pressin yığılmasında buraxılan 5 səhv

Növbəti amerikan döyüş filmində görəndəki igid qəhrəman həmişə və hər yerdə öz yastı və relyefli qarnını nümayiş etdirir, hamıda təbii olaraq o qəhrəmana oxşamaq istəyi yaranır.

Ardını oxu...

Jimdə 7 ən pis səhv.

Sinədən qaldırma (jim), güclü bədənin qurulması üçün ştanqla yerinə yetirilən ən yaxşı və effektiv hərəkətlərdən biridir. Bir çoxları hesab edir ki,  jim ancaq bədənin üst hissəsini inkişaf etdirir, lakin o da sirr deyil ki, bəzi texniki nyüanslara riayyət etdikdə həmin hərəkət bütün bədənə möhkəm statistik yükləmə verir.

Ardını oxu...

Sinə əzələlərini necə yığmaq olar?


Bir çox atletlər gözəl, massiv və relyefli sinə əzələlərinə malik olmaq istəyirlər, lakin nəyəsə görə heç də hamı yaxşı və harmonik inkişaf etmiş sinə əzələləri ilə fəxr edə bilmir. Niyə belə alınır ki? Sinə əzələlərini necə yığmaq olar? Başlanğıc üçün qeyd edək ki, sinə əzələləri üst və alt hissədən ibarətdir. Sonuncu öz növbəsində üstdən daha böyükdür.

Ardını oxu...

Joe Weider məşq prinsipləri

Joe Weyder – bodibildinq üçün bir çox şeylər etmiş insandır. O, dəmir idmanı haqda olan bütün bilgiləri sistemləşdirmiş və onun inkişafına dəyəri ölçülməyəcək töhfələr vermişdir. Yeni ideyalar, yeni istiqamətlər – Co Veyder sözün hərfi mənasında bodibildinqi onun indi olduğu vəziyyətində yaratmışdır.

Ardını oxu...

Ramazan ayında məşq


Bu mövzuya aid çoxlu sayda suallar gəlir və buna görədə Ramazan ayı ərzində məşqlərin prinsipləri, qidalanma və məşq proqramı haqqında qısa məqalə hazırladıq.

Beləliklə Ramazan ayında məşqlərin əsas prinsipləri:

1. Həftə ərzində məşqlərin sayı 2-3 olmalıdı, bundan çox məşq məsləhət deyil.

Ardını oxu...

8 -dən səhifə 8

 

Go to top