Pauerliftinq.Yeni başlayanlar üçün məşq proqramı

Bu məqalə - yeni başlayanlar üçün pauerliftinqdə səhvlərini minimuma endirməklə maksimal dərəcədə yaxşı nəticələr əldə etmək və müvəffəqiyyət qazanmalarına imkan verəcək xüsusi məsləhətlərdir. Adətən yaxşı məşqlər proqramını seçmək çətin olur, bundan əlavə tez-tez məşqlərin məqsədinin səhv anlaşılması ilə əlaqədar problemlər yaranır, texnika haqqında isə heç danışmağa dəyməz. Yeni başlayanlar üçün pauerliftinq üzrə məşqlər proqramını tərtib edərkən nəzərə almaq vacibdir ki, yanaşmalarda əsas

Ardını oxu...

Pauerliftinq hərəkətlərində öz maksimal çəkinizi öyrənin!

Baza hərəkətləri üçün əmsallar

Olduqca tez-tez sual yaranır – bəs maksimum olaraq nə qədər qaldıra bilərəm? Lakin bu sualın cavabı zədə almaq təhlükəsi ilə əlaqədardır, həm də ki, maksimumu qaldıra bilmək üçün treninqdən sonra bərpa müddəti,

Ardını oxu...

Pauerliftinqdə hərəkətlərin yerinə yetirlməsi qaydaları - Oturub-durma

Oturub- Durma(Prisedanie)

  1. Ştanqı dayaqlardan götürdükdən sonra atlet geriyə və ya irəliyə doğru hərəkət edə bilər və platformanın(pomost) ön tərəfinə üzü çevrilmiş halda start vəziyyətində durur. İdmançı ştanqı deltaşəkilli əzələlərin arxa toplusunun hündürlüyündən 3 sm-dən aşağı olmamaqla yerləşdirməlidir. Ştanq çiyinlərdə üfiqi şəkildə olmalıdır, əl və ya barmaqlar
Ardını oxu...

Pauerliftinqdə hərəkətlərin yerinə yetirlməsi qaydaları - Jim

 

 

 

 

 

 

 

 

Sinədən qaldırma ( Jim)

  1. Skamya  platforma üzərində, başlıq hissəsi baş hakimə çevrilmiş vəziyyətdə olmalıdır.
  2. Atlet arxası üzərində uzanmalı, çiyinləri və yanları ilə skamyanın səthinə toxunmalıdır. Hərəkət yerinə yetirilən zaman yanlar skamyadan aralanmamalıdır. Onun ayaqqabısının altı və barmaq tərəfdən olan hissəsi platformanın üst səthi ilə tam təmasda olmalıdır. Başın hansı vəziyyətdə olması isə atletin seçiminə buraxılır.
  3. İstənilən boyda olan atlet ayaqların bərk dayağı üçün platformanın(pomost) hündürlüyünü artırmaq məqsədi ilə disk və ya blokdan istifadə edən bilər. Yuxarıda qeyd edilən istənilən variantdan birinin seçilməsi zamanı atletin ayaqları disk və blokun səthində tam olaraq
Ardını oxu...

Pauerliftinqdə hərəkətlərin yerinə yetirlməsi qaydaları - Yerdən qaldırma

 

 Yerdən qaldırma(Stanovaya tyaqa)

  1. Ştanq üfiqi vəziyyətdə atletin ayaqlarının qarşısında yerləşməlidir, sərbəst iki əlli tutma ilə saxlanmalı və atletin tam vertikal vəziyyət almasına qədər qaldırılmalıdır. Ştanqın hərəkət zamanı dayanmasına icazə verilir, lakin onun aşağıya doğru hərəkəti yolverilməzdir.
Ardını oxu...

 

Go to top