Pauerliftinq hərəkətlərində öz maksimal çəkinizi öyrənin!

Baza hərəkətləri üçün əmsallar

Olduqca tez-tez sual yaranır – bəs maksimum olaraq nə qədər qaldıra bilərəm? Lakin bu sualın cavabı zədə almaq təhlükəsi ilə əlaqədardır, həm də ki, maksimumu qaldıra bilmək üçün treninqdən sonra bərpa müddəti,

yaxşı isinmə, əzələlərin ekstremal yükləməyə hazırlığı kimi bir neçə şərtlərə riayət etmək lazımdır. Heç də həmişə bu şərtlərin hamısını yerinə yetirmək mümkün olmur. Əgər siz yarışa hazırlaşırsınızsa və ya sadəcə fiziki olaraq belə yükləməyə hazır deyilsinizsə? Mümkündür ki, siz sadəcə “piramidanı” hesablamaq istəyirsiniz və həm də heç bir risk olmadan?

Pauerliftinqin 3 hərəkətində sizin işlək çəkiləriniz üzrə maksimal nəticələrinizin hesablana bilməsi üçün metodika vardır. Yəni, ştanqla oturub-durmada, yerdən qaldırma və jim kimi hərəkətlərdən birində öz işçi çəkinizi bilməklə çətinlik çəkmədən öz maksimum çəkinizi hesablaya bilərsiniz. Bu metodika təbii ki, təxmini nəticəni göstərir, dəqiqlik isə sizin orta pauerliterin fiziki paramertlərinə müvafiq olmağınızdan asılıdır.

 

Nümunə: Siz jimdə 100 kq ştanqı 10 dəfəyə qaldırırsınız. Cədvəldə müvafiq əmsalı tapırsınız, jim üçün on təkrar nəzərə alınmaqla = 1.325. Sonra 100kqX1.325=132.5 kq – Sizin  jimdə maksimal çəkinizdi!

 

Təkrarların sayı

Oturub-durma

Jim

Yerdən qaldırma(stanovaya tyaqa)

1

1.0

1.0

1.0

2

1.0475

1.035

1.065

3

1.13

1.08

1.13

4

1.575

1.115

1.147

5

1.2

1.15

1.164

6

1.242

1.18

1.181

7

1.284

1.22

1.198

8

1.326

1.255

1.232

9

1.368

1.29

1.232

10

1.41

1.325

1.24

 

Go to top