Press məşqi: 6 kubikə nail olmağın 6 yolu

Bügünkü gündə, hara baxsan, hər yerdə 6 kubik qarın əzələsinə necə nail olmaq haqda sirri və ya çoxdan unudulmuş həqiqəti açmağı vəd edən saytlara rast gəlirsən. Az qala minlərlə "mütəxəsisslər" sizə bütün dünyanı vəd edirlər, amma nəticələr həmişə yaxşı olmur. Ən əsası isə odur ki, əksər insanların bütün bu yararsız məlumatları ələkdən keçirib özləri üçün ən yaxşı variantı seçməyə sadəcə olaraq vaxtı yoxdur.

Ardını oxu...

Daha güclü olmaq üçün 10 məsləhət

Demək olar ki, hamı gözəl bədən formasına malik olmaq istəyir, lakin çox vaxt biz yalnız formaya diqqət ayırırıq, amma funksiyalar haqda unuduruq. Əzələlər formaya malik olmalıdırlar, lakin eyni zamanda onlar işləməlidirlər! Əgər siz güclü olmaq istəyirsinizsə, o zaman bu məqalə məhz sizin üçündür.

Ardını oxu...

Ayaqların köməyi olmadan yerdən jim

1-ci mərhələ

Birinci hazırlıq məşqi - əllər kəmər səviyyəsində ola-ola yerdən jim etməkdir. Lakin əlləri kəmərə yaxın qoyub birbaşa jim etmək çox az adamda alınır və bu göründüyü kimi asan deyil. Hər növbəti məşqlə siz əllərinizi kəmər hissəsinə yavaş-yavaş yaxınlaşdırmalısınız.

Ardını oxu...

Əyilmiş vəziyyətdə ştanqı qaldırma - əsas qaydalar

Bel mürəkkəb əzələ qrupundan ibarətdir və onun üçün müxtəlif növdə məşq hərəkətləri mövcuddur. Onlar o qədər çoxdur ki, istənilən yeni başlayan idmançı öz ambisiyalarını toplayaraq hər hansı bir bodibildinq jurnalını əldə edib saatlarla öz beli üzərində məşğul ola bilər. Və bu hərəkətlər arsenalının yalnız bir kiçik qismi olacaqdır.

Ardını oxu...

Oturub-durma(squat, prisedaniya) etməyin 7 səbəbi

1. Hormon hasilatı səviyyəsini yüksəldir

Bütün bədəni işləməyə məcbur edən məşq hərəkətləri, əzələ artımı üçün lazım olan testesteronböyümə hormonu kimi hormonların hasılatının potensial stimullaşdırıcılarıdırlar. Bu ona görə baş verir ki, onlar, demək olar ki, bədənin hər bir əzələsini işə cəlb edirlər, bu isə böyümə üçün güclü stimuldur. Sizi tərləməyə məcbur edəcək çəki seçin ki, qana anabolik hormonların ifrazina nail olasınız, hansılar ki yalnız bədənin aşağı hissəsində yox, onun hər yerində əzələləri artırmağa kömək edəcəklər.

Ardını oxu...

Əzələlərin inkişafına son qoyan 6 səhv

Əgər siz idman zallarına gedənlərin əksəriyyəti kimi görünmürsünüzsə, demək, siz tez-tez öz orqanizminizə ziddiyyətli siqnallar göndərirsiniz. Siz “böyümək!” fikirləri ilə zala daxil olursunuz, lakin elə həyat tərzi sürürsünüz və səhvlərə yol verirsiniz ki, onlar sizə “AY!” deyirlər. Mən “səhvlər” deyəndə yuxarı blokun çəkilməsi zamanı səhv tutmanı və ya ayaqların uclarına qalxmalar zamanı ayaqların çox geniş qoyulmasını nəzərdə tutmuram.

Ardını oxu...

1 -dən səhifə 9

 

Go to top