Ayaqların köməyi olmadan yerdən jim

1-ci mərhələ

Birinci hazırlıq məşqi - əllər kəmər səviyyəsində ola-ola yerdən jim etməkdir. Lakin əlləri kəmərə yaxın qoyub birbaşa jim etmək çox az adamda alınır və bu göründüyü kimi asan deyil. Hər növbəti məşqlə siz əllərinizi kəmər hissəsinə yavaş-yavaş yaxınlaşdırmalısınız.

Ardını oxu...

Əyilmiş vəziyyətdə ştanqı qaldırma - əsas qaydalar

Bel mürəkkəb əzələ qrupundan ibarətdir və onun üçün müxtəlif növdə məşq hərəkətləri mövcuddur. Onlar o qədər çoxdur ki, istənilən yeni başlayan idmançı öz ambisiyalarını toplayaraq hər hansı bir bodibildinq jurnalını əldə edib saatlarla öz beli üzərində məşğul ola bilər. Və bu hərəkətlər arsenalının yalnız bir kiçik qismi olacaqdır.

Ardını oxu...

Oturub-durma(squat, prisedaniya) etməyin 7 səbəbi

1. Hormon hasilatı səviyyəsini yüksəldir

Bütün bədəni işləməyə məcbur edən məşq hərəkətləri, əzələ artımı üçün lazım olan testesteronböyümə hormonu kimi hormonların hasılatının potensial stimullaşdırıcılarıdırlar. Bu ona görə baş verir ki, onlar, demək olar ki, bədənin hər bir əzələsini işə cəlb edirlər, bu isə böyümə üçün güclü stimuldur. Sizi tərləməyə məcbur edəcək çəki seçin ki, qana anabolik hormonların ifrazina nail olasınız, hansılar ki yalnız bədənin aşağı hissəsində yox, onun hər yerində əzələləri artırmağa kömək edəcəklər.

Ardını oxu...

Əzələlərin inkişafına son qoyan 6 səhv

Əgər siz idman zallarına gedənlərin əksəriyyəti kimi görünmürsünüzsə, demək, siz tez-tez öz orqanizminizə ziddiyyətli siqnallar göndərirsiniz. Siz “böyümək!” fikirləri ilə zala daxil olursunuz, lakin elə həyat tərzi sürürsünüz və səhvlərə yol verirsiniz ki, onlar sizə “AY!” deyirlər. Mən “səhvlər” deyəndə yuxarı blokun çəkilməsi zamanı səhv tutmanı və ya ayaqların uclarına qalxmalar zamanı ayaqların çox geniş qoyulmasını nəzərdə tutmuram.

Ardını oxu...

Drop-set nədir? Məşqlərin intensivliyinin artırılma metodu

Drop-set – məşqin intensivliyinin çoxaldılması metodikasıdır. Metodun mahiyyəti – özünə hələ indiyədək almadığınız intensivlikdə yükləmə verməkdir. Bu irəliləyişi güc hesabına əldə etmək üsuludur, çünki siz daha çox yanaşma və təkrarlar yerinə yetirirsiz və siz bunların hamısını əzələlərin gücdən düşməsinədək, samballı çəki ilə və, demək olar ki, istirahət etmədən edirsiz. Məşqin intensivliyini artırmağın bütün üsulları bir güclü silahda toplanmışdır. Ondan necə istifadə etmək barədə aşağıda oxuyun.

Ardını oxu...

Özünü məşq etməyə necə məcbur etmək haqda 8 məsləhət

Hərdən insanda elə hiss yaranır ki, zala getməyə özündə güc tapa bilmir və ağılına “eybi yox, bu dəfə məşqi buraxım, sabah mütləq məşğul olaram” kimi fikirlər gəlir. Belə fikirləri özünüzdən uzağa qovun! Bu məqalədə özünü məşq etməyə necə məcbur etmək haqda 8 məsləhət təqdim olunub!

Ardını oxu...

1 -dən səhifə 9

 

Go to top