HomeMəşq proqramları

Ev şəraitində məşqlər üçün, məşq proqramları

JİM (otjimaniya) PROQRAMI!

Həftədə 3 məşq etmək kifayətdir. Yanaşmaların arasında 2-3 dəqiqə fasilə edin.

Ardını oxu...

Yeni başlayanlar üçün iki günlük məşq proqramı

Məşq ərzində bədənin bütün əzələlərinin işlədilməsi ancaq ilk aylarda mümkündür, sonra isə həftədə iki dəfə məşğul olmaq, məşqlərdə bədənin yarısını işlətmək lazımdır. Split təxminən bu kimi ola bilər:

1-ci gün:

  1. Baldır  3x15-20
Ardını oxu...

Əzələ kütləsinin yığılması üçün məşq proqramı

Proqram üç məşq günüdən ibarətdir. Yəni sizə həftədə üç gün məşq etmək təklif edilir, adətən bu bazar ertəsi, çərşənbə və cümədir, lakin digər variantlar da olur (çərşəmbə axşamı, cümə axşamı və şənbə). Hər məşqin əvvəlində, cümə günü olan məşq istisan edilməklə, baldırlar məşq etdirlir, cümə günü o sonda məşq etdirilir. Eləcə də hər məşqin sonunda  press üçün 2 hərəkət yerinə yetirilir.

Ardını oxu...

Istirahət günləri üçün iki günlük məşq proqramları

Belə də olur ki. idmançı iş həftəsi ərzində məşqlər üçün vaxt tapa bilmir. Mümkündür ki, o, evdən çox uzaqda çalışır və evində ancaq istirahət günləri peyda olur. Ola bilsin ki, iş o qədər çoxdur və ya çətindir ki, məşqlər üçün nə zaman, nə də ki, qüvvə qalmır. İstənilən halda çıxış yolu birdir – idmanla istirahət günlərində məşğul olmaq. Xöşbəxtlikdən trenajor zalların böyük çoxluğu həftədə 7 gün çalışırlar.

Ardını oxu...

Əzələ kütləsi yığılması üçün üç günlük məşq proqramı

Sizə, kütlə yığılması üçün klassik bodibildinq proqramını təqdim edirik. Məşq etməyə başlayan zaman dərk etmək lazımdır ki, istənilən məşq proqramı dietanın gözlənilməməsi və istirahət üçün vaxt məhdudiyyəti baxımından gərəksizdir.

Ardını oxu...

5x5 sistemi üzrə məşq etmək üçün ən yaxşı məşq proqrami

5x5ə sistemi üzrə ən yaxşı məşq proqramı

Məşqlər həftədə 3 dəfə

Ardını oxu...

Lazar Angelovun məşq proqramı

Bazar ertəsi: Sinə

Uzanaraq jim 4 yanaşma x 8 təkrar

Maili skamyada jim 4x8

Ardını oxu...

Jeff Seid - in məşq proqramı

Jeff Seid - in məşq proqramı

20 yaşlı ideal ölçüləri olan bodibilder

Ardını oxu...

Ulisses Williams(Junior) -ın məşq proqramı


Necə oldu ki, sən bodibildinqlə məşğul olmağa başladın?

Mən bir az kütlə yığmaq üçün 19 yaşında məşğul olmağa başladım. O illər mən arıq idim. Mən heç bodibildinqə aludə olmaq barəsində düşünmürdüm, lakin məşq etməyə başladıqdan sonra qısa müddət ərzində əla nəticələri gördüm, və mən artıq dayanmadım.

Ardını oxu...

Hər tip(ektomorf, mezomorf, endomorf) bədən quruluşu üçün məşq proqramları

 

Ektomorf

 

Əgər təbiət sizi ektomorf bədən quruluşu ilə “mükafatlandırıbsa”, ruhdan düşməyə dəyməz. Bir tərəfdən sürətli maddələr mübadiləsi səmərəli şəkildə kütlə yığmağa mane olur, lakin digər tərəfdən düzgün yanaşma olduqda bu “çatışmazlıqları” üstünlüklərə çevirmək olar.

Beləliklə, məşq rejiminə keçək. Əsas diqqəti baza hərəkətlərinə ayırmaq lazımdır. Məşqlər intensiv olmalı və 45 dəqiqədən artıq davam etməməlidir. Hər əzələ qrupu üçün 4-6 yanşmada 6-8 təkrarlar etmək lazımdır, bu maksimal dərəcədə mümkün inkişafı təmin edər. Məhz ektomorf üçün “Daha çox – daha yaxşı demək deyil!” qaydası çox mühümdür.

 

Ardını oxu...

Daha çox məqalə...

1 -dən səhifə 2

 

Go to top