Uzanmış vəziyyətdə jim (jim lyoja) zamanı buraxılan 7 səhv

İdman klublarına yüzlərlə gələn insanları müşahidə etdikdən sonra biz özümüz üçün bir şeyi qeyd etdik ki, dünyanın hansı hissəsində, harada olmağınızdan, zalın hansı səviyyədə olmasından asılı olmayaraq uzanmış vəziyyətdə jim zamanı eyni səhvlərə yol verilir.

Ardını oxu...

Turnikdə dartınmalar - irəliləyiş üçün 5 üsul

Dartınmaları istənilən məşq proqramına daxil etmək lazımdır, özü də fərqi yoxdur, siz güc və ya əzələ kütləsini artırmaq istəyirsiniz. Dartınmalar ümumi fiziki inkişafın əsasıdır. Birazdan biz dartınmaların yerinə yetirilməsindən daha çox fayda görməyə kömək edəcək 5 üsuldan danışacayıq.

Ardını oxu...

Əzələ artımını sürətləndirmək üçün 7 üsul

Trenajor zalına getməmişdən öncə siz ora nə məqsədlə getdiyinizi dəqiq anlamalısınız. Əzələlərin böyüməsi üçün onlara bir səbəb vermək lazımdır. Əgər siz məşqə əvvəlcədən hazırlanmış strategiya olmadan və ya siz məşqə sadəcə olaraq dəmir daşımağa gedirsinizsə, o zaman çətin ki, sizdə nə isə alınsın. Hər bir məşqdən sonra siz əzələləri artım üçün bir səbəb ilə təmin etməlisiniz, bunun üçün isə aşağıdakı qaydalara riayət etmək lazımdır:

Ardını oxu...

İdeal qolların inkişaf etdirilməsi üçün 7 metodika

Bu məqalə qollarınızı ideal vəziyyətədək effektiv inkişaf etdirməyə və onları, necə deyərlər, yeni nailiyyətlər üçün “oyatmağa” imkan verən yeddi unikal metodikaya həsr olunub. Bu məşq hərəkətlərini yerinə yetirmək ona görə məqsədə uyğundur ki, özünə adı çəkilən metodikaları daxil edən istənilən növbəti məşq güclü və yaraşıqlı qollara nail olmağın ən yeni üsulları və vasitələri ilə zənginləşəcəkdir.

Ardını oxu...

Əzələlərin artımına mane olan əsas 7 səhv

Öz bədəninizin dəyişilməsində ciddi nailiyyətlərə həqiqətən çatmaq istəyirsinizsə, qaçmalı olduğunuz səhflərin obyektiv xülasəsini təklif edirik.

Ardını oxu...

Əzələlərin asimmetriyası (qeyri-bərabərliyi): onu necə düzəltmək olar?

 Trenajor zallarında məşq edən insanların əksəriyyəti hiss etməyə başlayırlar ki, bədənin sol və sağ hissələrinin cüt skelet əzələləri bir az fərqlənə bilərlər. Əslində əzələlərin asimmetriyası demək olar ki, hər bir insanda mövcuddur. Əzələlərin asimmetriyasını düzəltmək mümkündürmü? Əgər mümkündürsə, bunu necə etmək olar? Birazdan bu məqalədə oxuyun.

Ardını oxu...

6 -dən səhifə 8

 

Go to top