Qarın əzələləri(press) kubiklərini necə məşq etdirmək olar. 7 vacib fakt

0. Qarın əzələləri kubikləri hər bir insanda var, lakin onlar adətən piy qatı altında gizlənirlər.

Sıfır rəqəmi altında, bir əsas kimi təkrar etmək lazımdır ki: qarın əzələləri kubikləri hər bir insanda var, hətta az məşq etmiş insanda belə — sadəcə ona görə ki, əzələlər belə qurulublar. Lakin kubiklər yalnız orqanizmdə müəyyən dərəcədə piyin az faiz nisbəti olduqda görünürlər. Əlbəttə ki, qarının zahiri görünüşü qarın əzələlərinin nə dərəcədə inkişaf etməsindən asılıdır.

Ardını oxu...

Əzələ kütləsini necə artırmaq olar: 7 sirr

Sirr №1: Ən yaxşı məşq hərəkəti – sizin bədəninizin hələ öyrəşmədiyidir.

Vaxt keçdikcə sizin bədəniniz etdiyiniz istənilən məşq hərəkətinə öyrəşir. Və trenajor zalına nə qədər davamlı getsəniz, o qədər də tez yeni məşq hərəkətinə öyrəşmə baş verir. Məhz buna görə öz məşq hərəkətlərini maksimum dərəcədə müxtəlifləşdirmək lazımdır. Bunun üçün həm məşq hərəkətlərinin özlərini, həm də yanaşmaların, təkrarların sayını və yanaşmalar arasındakı fasilələrin müddətini dəyişdirin. Belə sizin bədəninizdə öyrəşmə baş verməyəcdir və yüklənmədən daha effektiv faydalanacaqdır.

Ardını oxu...

6 dəfə Mr. Olympia Dorian Yates-dan 6 "olmaz”

1. Eyni çəkilərlə ürəksiz məşq etmək olmaz. Çəkiləri daim artırmaq lazımdır ki, məşq hərəkətlərinin intensivliyi artsın.

2. Yanaşmalarda mexaniki olaraq eyni sayda təkrarlar etmək olmaz. Elə çəki əlavə edin ki, sonuncu təkrarı böyük çətinliklə edə biləsiniz. Hər bir set əzələlərin imtina etməsinə gətirib çıxarmalıdır. Əgər siz tam köklənə bilmisinizsə və bir yanaşmada 15 və daha çox təkrar etməyə müvəffəq olmusunuzsa, demək, çəkini düz seçməmisiniz. Əzələ kütləsinin artımını 8-10 təkrar təmin edir.

Ardını oxu...

Uzanmış vəziyyətdə jim (jim lyoja) zamanı buraxılan 7 səhv

İdman klublarına yüzlərlə gələn insanları müşahidə etdikdən sonra biz özümüz üçün bir şeyi qeyd etdik ki, dünyanın hansı hissəsində, harada olmağınızdan, zalın hansı səviyyədə olmasından asılı olmayaraq uzanmış vəziyyətdə jim zamanı eyni səhvlərə yol verilir.

Ardını oxu...

Turnikdə dartınmalar - irəliləyiş üçün 5 üsul

Dartınmaları istənilən məşq proqramına daxil etmək lazımdır, özü də fərqi yoxdur, siz güc və ya əzələ kütləsini artırmaq istəyirsiniz. Dartınmalar ümumi fiziki inkişafın əsasıdır. Birazdan biz dartınmaların yerinə yetirilməsindən daha çox fayda görməyə kömək edəcək 5 üsuldan danışacayıq.

Ardını oxu...

Əzələ artımını sürətləndirmək üçün 7 üsul

Trenajor zalına getməmişdən öncə siz ora nə məqsədlə getdiyinizi dəqiq anlamalısınız. Əzələlərin böyüməsi üçün onlara bir səbəb vermək lazımdır. Əgər siz məşqə əvvəlcədən hazırlanmış strategiya olmadan və ya siz məşqə sadəcə olaraq dəmir daşımağa gedirsinizsə, o zaman çətin ki, sizdə nə isə alınsın. Hər bir məşqdən sonra siz əzələləri artım üçün bir səbəb ilə təmin etməlisiniz, bunun üçün isə aşağıdakı qaydalara riayət etmək lazımdır:

Ardını oxu...

6 -dən səhifə 9

 

Go to top