6 dəfə Mr. Olympia Dorian Yates-dan 6 "olmaz”

1. Eyni çəkilərlə ürəksiz məşq etmək olmaz. Çəkiləri daim artırmaq lazımdır ki, məşq hərəkətlərinin intensivliyi artsın.

2. Yanaşmalarda mexaniki olaraq eyni sayda təkrarlar etmək olmaz. Elə çəki əlavə edin ki, sonuncu təkrarı böyük çətinliklə edə biləsiniz. Hər bir set əzələlərin imtina etməsinə gətirib çıxarmalıdır. Əgər siz tam köklənə bilmisinizsə və bir yanaşmada 15 və daha çox təkrar etməyə müvəffəq olmusunuzsa, demək, çəkini düz seçməmisiniz. Əzələ kütləsinin artımını 8-10 təkrar təmin edir.

Ardını oxu...

Uzanmış vəziyyətdə jim (jim lyoja) zamanı buraxılan 7 səhv

İdman klublarına yüzlərlə gələn insanları müşahidə etdikdən sonra biz özümüz üçün bir şeyi qeyd etdik ki, dünyanın hansı hissəsində, harada olmağınızdan, zalın hansı səviyyədə olmasından asılı olmayaraq uzanmış vəziyyətdə jim zamanı eyni səhvlərə yol verilir.

Ardını oxu...

Turnikdə dartınmalar - irəliləyiş üçün 5 üsul

Dartınmaları istənilən məşq proqramına daxil etmək lazımdır, özü də fərqi yoxdur, siz güc və ya əzələ kütləsini artırmaq istəyirsiniz. Dartınmalar ümumi fiziki inkişafın əsasıdır. Birazdan biz dartınmaların yerinə yetirilməsindən daha çox fayda görməyə kömək edəcək 5 üsuldan danışacayıq.

Ardını oxu...

Əzələ artımını sürətləndirmək üçün 7 üsul

Trenajor zalına getməmişdən öncə siz ora nə məqsədlə getdiyinizi dəqiq anlamalısınız. Əzələlərin böyüməsi üçün onlara bir səbəb vermək lazımdır. Əgər siz məşqə əvvəlcədən hazırlanmış strategiya olmadan və ya siz məşqə sadəcə olaraq dəmir daşımağa gedirsinizsə, o zaman çətin ki, sizdə nə isə alınsın. Hər bir məşqdən sonra siz əzələləri artım üçün bir səbəb ilə təmin etməlisiniz, bunun üçün isə aşağıdakı qaydalara riayət etmək lazımdır:

Ardını oxu...

İdeal qolların inkişaf etdirilməsi üçün 7 metodika

Bu məqalə qollarınızı ideal vəziyyətədək effektiv inkişaf etdirməyə və onları, necə deyərlər, yeni nailiyyətlər üçün “oyatmağa” imkan verən yeddi unikal metodikaya həsr olunub. Bu məşq hərəkətlərini yerinə yetirmək ona görə məqsədə uyğundur ki, özünə adı çəkilən metodikaları daxil edən istənilən növbəti məşq güclü və yaraşıqlı qollara nail olmağın ən yeni üsulları və vasitələri ilə zənginləşəcəkdir.

Ardını oxu...

Əzələlərin artımına mane olan əsas 7 səhv

Öz bədəninizin dəyişilməsində ciddi nailiyyətlərə həqiqətən çatmaq istəyirsinizsə, qaçmalı olduğunuz səhflərin obyektiv xülasəsini təklif edirik.

Ardını oxu...

7 -dən səhifə 10

 

Go to top