İdeal qolların inkişaf etdirilməsi üçün 7 metodika

Bu məqalə qollarınızı ideal vəziyyətədək effektiv inkişaf etdirməyə və onları, necə deyərlər, yeni nailiyyətlər üçün “oyatmağa” imkan verən yeddi unikal metodikaya həsr olunub. Bu məşq hərəkətlərini yerinə yetirmək ona görə məqsədə uyğundur ki, özünə adı çəkilən metodikaları daxil edən istənilən növbəti məşq güclü və yaraşıqlı qollara nail olmağın ən yeni üsulları və vasitələri ilə zənginləşəcəkdir.

Ardını oxu...

Əzələlərin artımına mane olan əsas 7 səhv

Öz bədəninizin dəyişilməsində ciddi nailiyyətlərə həqiqətən çatmaq istəyirsinizsə, qaçmalı olduğunuz səhflərin obyektiv xülasəsini təklif edirik.

Ardını oxu...

Əzələlərin asimmetriyası (qeyri-bərabərliyi): onu necə düzəltmək olar?

 Trenajor zallarında məşq edən insanların əksəriyyəti hiss etməyə başlayırlar ki, bədənin sol və sağ hissələrinin cüt skelet əzələləri bir az fərqlənə bilərlər. Əslində əzələlərin asimmetriyası demək olar ki, hər bir insanda mövcuddur. Əzələlərin asimmetriyasını düzəltmək mümkündürmü? Əgər mümkündürsə, bunu necə etmək olar? Birazdan bu məqalədə oxuyun.

Ardını oxu...

Deadlift (Cəkinin yerdən qaldırılması) hərəkətinin 7 variantı

Deadlift - Çəkinin yerdən qaldırılması hərəkəti(stanovaya tyaqa) — bədənin ümumi əzələ kütləsinin artımı baxımından ən nəticə etibarilə səmərəli məşq hərəkətlərindən biridir. O orqanizmin hormonal sekresiyasına, xüsusən də, testosteron və boy hormonunun hasilatına güclü təkan verir. Buna görə də məşq proqramına çəkinin yerdən qaldırılması

Ardını oxu...

Əzələ kütləsini artıran 7 ən yaxşı məşq hərəkəti

Məşqlər yanaşmaların və məşq hərəkətlərinin geniş bir kompleksindən ibarət olur. Treninqin müəyyən bir məqsəd və maksimum şəkildə effektiv alətlərin istifadəsi olmadan qurulması – vaxt itkisindən başqa bir şey deyildir. Əgər siz ən qısa müddətdə gücünüzü inkişaf etdirmək və əzələ həcminizi böyütmək istəyirsinizsə, o zaman siz ən yaxşı məşq hərəkətlərindən istifadə etməlisiniz.

Ardını oxu...

Böyük həcmli bisepslərin inkişaf etdirilməsi üçün 5 fənd

1. Qrifin qalınlığını və tutmanın enliyini dəyişdirin.

Sirr deyil ki, məhz qrifin qalınlığı sizin bazu önülərinizin və bisepslərinizin iş zamanı, məsələn, biseps üçün əyilmə hərəkətlərinin edildiyi zaman aldığı yüklənməni kökündən dəyişməyə qadirdir. Ondan başqa Sizin tutmanızın enliyi də böyük önəmə malikdir.

Ardını oxu...

7 -dən səhifə 9

 

Go to top