Kürək əzələləri üçün 10 ən yaxşı məşq hərəkəti

Diqqətinizə, enli və möhkəm kürəyə sahib olmaq üçün ən yaxşı 10 məşq çalışması siyahısını təqdim edirik.

Bu məşq çalışmalarının əhəmiyyətlilik dərəcəsinə görə hansı yer tutması atlet üçün mütləq rol oynamır, lakin siyahının aşağısında kürək əzələ qruplarının məşq etdirilməsi üçün ən effektiv çalışmalar yerləşdirilib. Məşqlərin yerinə yetirilmə ardıcıllığı adətən köməkçi əzələlərin sabitləşmə tələbləri ilə müəyyən olunur. Əzələ qruplarını spesifik qaydada məşq etdirə bilən məhdud (izolyasiyalı) məşqləri treninqin sonunda yerinə yetirmək tövsiyə olunur.

Ardını oxu...

Düzgün məşqin 10 sirri

1. Güc məşqlərinə yalnız əzələlərinizin açılmasına və qızışdırılmasına yönəlmiş hərəkətlərdən sonra başlayın. Ağır çəki ilə məşq etdikdə düzgün yerinə yetirilmə texnikasına əməl etməyə və fikrinizi söhbətlərə və zarafatlara yayındımayaraq yalnız bu məşqdə cəmləməyə çalışın.

Ardını oxu...

Qolların əzələ kütləsini artırmağın 8 qaydası

İri qol əzələləri məşq etdirmək istəyirsiniz? Bu buraxılışda biz qolların əzələ kütləsini artırmağın 8 qaydası haqqında danışacağıq. Onlara riayət edərək siz mütləq müvəffəqiyyət qazanacaqsınız. Mən buna zəmanət verirəm.

Ardını oxu...

Hansı əzələləri birlikdə məşq etdirmək lazımdır?

Hal-hazırda kulturizmdə split sistemi çox geniş yayılmışdır. Onun mahiyyəti ondan ibarətdir ki, məşq zamanı 2-3 əzələ məşq etdirilir. Burada əzələlərin düzgün kombinasiyası çox önəmlidir. Lakin bu haqda fikirlər müxtəlifdir. Bəzi mütəxəssislər hesab edirlər ki, böyük əzələ qrupları ilə onu dəstəkləyən kiçik əzələ birlikdə daha yaxşı vəhdət təşkil edirlər. Məsələn, sinə əzələləri ilə triseps. Bu zaman əsas yüklənmə böyük əzələ qrupuna düşməlidir.

Ardını oxu...

Geridə qalan əzələləri necə məşq etdirmək lazımdır?

Hamımız bilirik ki, bəzi əzələ qrupları yüklənməyə digər əzələ qruplarından daha yaxşı reaksiya göstərir.
Bunun bir çox səbəbi ola bilər, lakin adətən əsas səbəb – genetik meyillilikdir.

Ardını oxu...

Yuxarı blokda qolların açılması - əsas tövsiyyələr

Əsas tövsiyələr

1. Qabağa əyilməməyi tövsiyə edirik.Qabağa nə qədər çox əyilsəniz, o qədər də çox öz çəkinizlə özünüzə kömək edəcəksiniz. Qollarınızı triseps hesabına açmaqdan əlavə, siz həm də bütün bədəninizlə yuxarıdan aşağı basacaqsınız.Bu isə artıq çitinqdir (özünü aldatmaqdır).

Ardını oxu...

2 -dən səhifə 8

 

Go to top