Drop-set nədir? Məşqlərin intensivliyinin artırılma metodu

Drop-set – məşqin intensivliyinin çoxaldılması metodikasıdır. Metodun mahiyyəti – özünə hələ indiyədək almadığınız intensivlikdə yükləmə verməkdir. Bu irəliləyişi güc hesabına əldə etmək üsuludur, çünki siz daha çox yanaşma və təkrarlar yerinə yetirirsiz və siz bunların hamısını əzələlərin gücdən düşməsinədək, samballı çəki ilə və, demək olar ki, istirahət etmədən edirsiz. Məşqin intensivliyini artırmağın bütün üsulları bir güclü silahda toplanmışdır. Ondan necə istifadə etmək barədə aşağıda oxuyun.

Ardını oxu...

Özünü məşq etməyə necə məcbur etmək haqda 8 məsləhət

Hərdən insanda elə hiss yaranır ki, zala getməyə özündə güc tapa bilmir və ağılına “eybi yox, bu dəfə məşqi buraxım, sabah mütləq məşğul olaram” kimi fikirlər gəlir. Belə fikirləri özünüzdən uzağa qovun! Bu məqalədə özünü məşq etməyə necə məcbur etmək haqda 8 məsləhət təqdim olunub!

Ardını oxu...

Əzələ kütləsinin artmamağının 5 əsas səbəbi

Əgər artıq hiss etməyə başlamısınız ki, əzələlərinizi və iş çəkilərini artırmaq sizin üçün çətinləşib - mən sizə təsəlli verəsi deyiləm. Bu məqalənin məqsədi – bəzi yanlış fikirləri dağıtmaq, onları sizin beyininizdən yuyub çıxartmaqdır.

Aşağıda işinizin nə üçün getmədiyini göstərən 5 mümkün səbəb göstərilib

Ardını oxu...

Superset nədir? Supersetləri məşqdə tətbiq etmə qaydaları

Supersetlər – intensivliyin artırılmasına yönəlmiş məşq üsullarından biridir. Bədəninizi inkişaf etdirmək, əzələləri artırmaq və gücü çoxaltmaq üçün məşqləri getdikcə daha ağırlaşdırmaq lazımdır. Bu prinsip bodibildinqdə o qədər geniş yayılıb ki, bu haqda ayrıca söhbət etməyə dəyər.

Ardını oxu...

Ciyin məşqinin 4 əsas qaydası

 

1-ci qayda

Əgər qollarınız uzundursa, jimləri unudun. Qollarınız nə qədər uzundursa, o qədər də uzun məsafəyə çəkini aparmaq lazım olur. Bu isə o deməkdir ki, eyni çəkini qaldırmaq üçün qolları sizinkilərdən gödək olan “bəxtəvərlərlə” müqayisədə sizə daha çox səy göstərmək lazım olacaq.

Ardını oxu...

Uzanaraq jimdə nəticəni qaldırmaq üçün 20 məsləhət

1. Çiyinləri arxaya çəkin!

Jim zamanı kürəklər bir-birinə yaxınlaşdırılmalıdırlar. İlk öncə qurğusuz məşq edin, düz durun və qollarınızla divara dirənin. Bir addım geri atın. Dizlərinizi qatlamayın, belinizi düz saxlayın. Qollar da düz durmalıdırlar. Bu ilkin vəziyyətdir. Son vəziyyətə keçmək üçün çiyinlərinizi arxaya çəkin və qollarınızı düz saxlayaraq (dirsəkləri qatlamayın) kürəklərinizi mümkün qədər bir-birinə yaxınlaşdırın. Bu çalışma üzərində gündə 5 dəqiqə olmaqla bir neçə gün və ya həftə işləyin. Bu yolla siz yalnız uzanmış vəziyyətdə jim nəticələrinizi artırmayacaqsınız, həm də zədə almaq riskini də azaldacaqsınız.

Ardını oxu...

2 -dən səhifə 9

 

Go to top