program

FAQ

Sifariş etdim, amma saytda baxdım ki, məhsul daha anbarda yoxdur

Bu halda bizim menecerlərimiz sizinlə telefon vasitəsilə əlaqə saxlayıb analoji məhsullar təklif edəcəklər. Məhsulu dəyişdirməyə razı olsanız çatdırılma həyata keçiriləcək, razı olmasanız - pulunuz kartınıza qaytarılacaqdır.

Sifariş ödəniş daxil olduqdan sonra 1-2 gün ərzində hazırlanıb göndəriləcəkdir.

Sifarişi yerləşdirdikdən sonra heç bir məktub almamısınızsa, bu o deməkdir ki, ya siz sifariş zamanı yanlış e-mail ünvanı göstərmisiniz, ya da ki sizin məktublarınız spam qovluğuna düşüb. Spam-filtrinizin parametrlərini yoxlayın.

Sifariş məlumatlarını doldurduqdan sonra siz avtomatik olaraq onlayn ödəmə səhifəsinə keçəcəksiniz. Ödəniş daxil olduqdan sonra biz sizi bu haqda məlumatlandıracağıq və sifarişin hazırlanması mərhələsinə başlayacağıq. Sifarişi göndərdikdən sonra siz göndəriş nömrəsini alacaqsınız. Onun köməyi ilə siz sifarişin harada olduğunu izləyə biləcəksiniz.

Qısaca, sifariş aşağıdakı sxem üzrə emal olunur:

Saytda sifariş -> sifarişin ödənilməsi -> ödənişin daxil olması -> sifarişin hazırlanması -> göndəriş nömrəsi ilə əlaqə ->göndərilmə -> çatdırılma və təhvil.